Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -

WSTRONEROZWOJU

Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Profesjonalna Obsługa Klienta- 2 dniowe warsztaty prakt

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczne

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczne

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obsługa Trudnego Klienta

WSTRONEROZWOJU

Skuteczne komunikowanie się drogą do porozumienia się z KlientemReguły efektywnej komunikacjiReguły dobrego kontaktu i porozumiewania sięBlokady i zakłócenia w komunikacjiAutoanaliza - Moje (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Cała Polska - różne miasta, Mazowieckie

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI (indywidualnie)

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCISzkolenie wstępne przeglądowe dla liniowych Inspektorów Kontroli Jakości/ Kontrolerów.Dajemy solidne podstawy do pracy w obszarze kontroli jakości firmy produkcyjnej.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

2500.00 zł

3075.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

8D - Problem Solving in 8 Disciplines wg podręcznika VDA

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie 8d Problem Solving wg wymagań VDA.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Strona: 1 2 3 4 5 6