Szkolenie z Metody A3 buduje podstawowe kompetencje analityczne niezbędne do analizy problemów jakości w firmach produkcyjnych
Najbliższy termin: 2024-09-25 - 2024-09-25 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
1353.00 zł brutto (Vat 23%)
FMEA. Analiza przyczyn i skutków potencjalnych wad wg AIAGPotential failure mode and effects analysis Szkolenie przeglądowe z analizy FMEA procesuDajemy solidne podstawy do pracy w obszarze kontroli (...)
Najbliższy termin: 2024-09-25 - 2024-09-25 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
1353.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.
Najbliższy termin: 2024-09-30 - 2024-09-30 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-10-02 - 2024-10-02 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-10-03 - 2024-10-03 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie 7 Basic Quality Tools7 podstawowych narzędzi jakości
Najbliższy termin: 2024-10-16 - 2024-10-16 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
1353.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie QRQC. Quick Response Quality Control. odstawowe szkolenie z metodyki szybkiego reagowania i rozwiązywania problemów produkcyjnych
Najbliższy termin: 2024-10-23 - 2024-10-23 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
1353.00 zł brutto (Vat 23%)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-10-01 - 2024-10-01 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-10-02 - 2024-10-02 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami.
Najbliższy termin: 2024-09-30 - 2024-09-30 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.