Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Pełnomocnik Jakości i Audytor Wewnętrzny ISO 45001

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Kompleksowy kurs przygotowujący do wdrożenia i przeprowadzania audytów systemu zarządzania jakością zgodnego z normą OHSAS 18001. Zapraszamy osoby zaczynające swoją przygodę z ISO 18001, przygotowujące (...)

Najbliższy termin: 2019-09-26 - 2019-09-27 Lokacja: Opole, Opolskie

1200.00 zł

1476.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Pełnomocnik i Audytor Wewnętrzny ds. Systemu Zarządzania Środowiskowego wg ISO 14001

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Kompleksowe szkolenie przygotowujące do wdrożenia i audytowania systemu zarządzania środowiskiem zgodnego z normą ISO 14001. Szkolenie daje uprawnienia do pełnienia funkcji Pełnomocnika ds. SZŚ i Audytora (...)

Najbliższy termin: 2019-09-26 - 2019-09-27 Lokacja: Opole, Opolskie

1200.00 zł

1476.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Pełnomocnik i Audytor Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości

Kompleksowe szkolenie przygotowujące do wdrożenia i audytowania systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2015. Szkolenie daje uprawnienia do pełnienia funkcji Pełnomocnika Jakości ds. SZJ (...)

Najbliższy termin: 2019-09-26 - 2019-09-27 Lokacja: Opole, Opolskie

1200.00 zł

1476.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej firm i instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez wew/zew i odpowiadają za wizerunek zewnętrzny podmiotów gospodarczych.

Najbliższy termin: 2019-09-25 - 2019-09-25 Lokacja: Opole, Opolskie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2019-09-26 - 2019-09-26 Lokacja: Opole, Opolskie

290.00 145.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Szkolenie Praca z trudnym klientem w Opolu 2 dniowe

PeZet Szkolenia Marcin Żurek

Na Szkoleniu Praca z trudnym klientem zdobędziesz informację jak rozpoznawać różne typy klientów, jak sobie z nimi radzić oraz jak się komunikować z klientem „trudnym”, aby nie wzmacniać niechcianych zachowań interesanta.

Najbliższy termin: 2019-10-10 - 2019-10-11 Lokacja: Opole, Opolskie

790.00 zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Szkolenie MS Access podstawy w Opolu 2 dniowe

PeZet Szkolenia Marcin Żurek

Na szkoleniu pokażemy jak efektywnie i praktycznie korzystać z programu Access - między innymi jak tworzyć nowe bazy danych, korzystać z już istniejących baz oraz uzupełniać je w przydatne elementy np. kwerendy oraz formularze do wprowadzania danych.

Najbliższy termin: 2019-10-07 - 2019-10-08 Lokacja: Opole, Opolskie

790.00 zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Mapowanie Strumienia Wartości w przedsiębiorstwie- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie praktyczne poświęcone metodzie optymalizacji procesu produkcyjnego w analitycznym ujęciu VSM. Warsztat obejmuje analizę przepływu oraz sposobów pracy ze stworzoną mapą, jako narzędziem eliminowania strat w procesie produkcyjnym.

Najbliższy termin: 2019-09-23 - 2019-09-23 Lokacja: Opole, Opolskie

590.00 295.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2019-09-23 - 2019-09-23 Lokacja: Opole, Opolskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2019-09-24 - 2019-09-24 Lokacja: Opole, Opolskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2