Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Zarządzanie Motywacją w Zespole: Skuteczne Techniki i Narzędzia

KC Centrum Rozwoju

Zdobądź praktyczne umiejętności motywowania zespołu! Dowiedz się, jak skutecznie zwiększać zaangażowanie pracowników i minimalizować ryzyko wypalenia zawodowego. Intensywne warsztaty praktyczne dostosowane do realiów pracy.

Najbliższy termin: 2025-03-03 - 2025-03-03 Lokacja: Opole, Opolskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty Praktyczne

KC Centrum Rozwoju

Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!

Najbliższy termin: 2025-03-04 - 2025-03-04 Lokacja: Opole, Opolskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2025-03-05 - 2025-03-05 Lokacja: Opole, Opolskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności

KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Najbliższy termin: 2025-03-05 - 2025-03-05 Lokacja: Opole, Opolskie

430.00 215.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2025-03-06 - 2025-03-06 Lokacja: Opole, Opolskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie Zespołem w Praktyce: Warsztaty Menedżerskie

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala uczestnikom przećwiczyć praktyczne umiejętności kierownicze w komunikacji i działaniach wspierających podwładnych w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania

Najbliższy termin: 2025-03-07 - 2025-03-07 Lokacja: Opole, Opolskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Prace szczególnie niebezpieczne, odpowiedzialność osób kierujących pracownikami w zakresie organizow

WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Program szkolenia:I.    Prace szczególnie niebezpieczne.a.    Przepisy wprowadzające wymóg wskazywania w zakładach pracy prac szczególnie niebezpiecznych (obligatoryjne i fakultatywne)b.    Ogólny podział (...)

Najbliższy termin: 2025-04-18 - 2025-04-18 Lokacja: online, Opolskie

900.00 zł

1107.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.