Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Znalezione szkolenia
KC Centrum Rozwoju
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-10-09 - 2024-10-09 Lokacja: Lublin, Lubelskie
430.00 215.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Szkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami.
Najbliższy termin: 2024-10-07 - 2024-10-07 Lokacja: Lublin, Lubelskie
470.00 235.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.
Najbliższy termin: 2024-10-07 - 2024-10-07 Lokacja: Lublin, Lubelskie
790.00 395.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-10-08 - 2024-10-08 Lokacja: Lublin, Lubelskie
450.00 225.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-10-09 - 2024-10-09 Lokacja: Lublin, Lubelskie
450.00 225.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-10-10 - 2024-10-10 Lokacja: Lublin, Lubelskie
470.00 235.00 zł Rabat: -50%
(brutto)