Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Proces reklamacji dotyczy wszystkich dziedzin objętych sprzedażą usług bądź produktów, także w budownictwie, dlatego należy wiedzieć, jak prawnie powinien wyglądać proces reklamacyjny. Reklamacje w nieruchomościach, w budownictwie wiedza do zdobycia podczas szkoleń.

Znalezione szkoleniamagnify

Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2018-12-17 - 2018-12-18 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

990.00 940.50 zł

Rabat: -5%

1156.82 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2018-12-17 - 2018-12-18 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

990.00 940.50 zł

Rabat: -5%

1156.82 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2018-12-17 - 2018-12-17 Lokacja: Opole, Opolskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma praktyczny aspekt wykorzystania posiadanej wiedzy i stwarza możliwość zastosowania jej w praktyce, co daje gwarancję zwiększenia efektywności pracy.

Najbliższy termin: 2018-12-17 - 2018-12-18 Lokacja: Katowice, Śląskie

1350.00 zł

1660.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów

Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na warsztat szkoleniowy pt. „Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów”.

Najbliższy termin: 2018-12-17 - 2018-12-18 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1190.00 zł

1463.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z dosta

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować (...)

Najbliższy termin: 2018-12-17 - 2018-12-18 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1340.00 1273.00 zł

Rabat: -5%

1565.79 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Mistrzowska Obsługa Klienta (otwarte)

Waldemar Ruszel Consulting

Sales Force One to pakiet trzech dwudniowych warsztatów, skierowany do osób: - pracujących w obsłudze klienta, - pracujących w sprzedaży,- zarządzających zespołami pracowników, pracujących w ww. obszarach, - prowadzących firmy.

Najbliższy termin: 2018-12-17 - 2018-12-18 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

970.00 197.00 zł

First Minute: -773zł

242.31 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2018-12-18 - 2018-12-18 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowy

Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenia pt: Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych

Najbliższy termin: 2018-12-18 - 2018-12-18 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

690.00 zł

848.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.Jak zmieni się Twoja sytuacja, jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?

Najbliższy termin: 2018-12-18 - 2018-12-18 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

890.00 790.00 zł

Rabat: -100zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 315