Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Proces reklamacji dotyczy wszystkich dziedzin objętych sprzedażą usług bądź produktów, także w budownictwie, dlatego należy wiedzieć, jak prawnie powinien wyglądać proces reklamacyjny. Reklamacje w nieruchomościach, w budownictwie wiedza do zdobycia podczas szkoleń.

Znalezione szkoleniamagnify

Skuteczna Sprzedaż Telefoniczna

EFFEKT Sp. z o.o.

Chcesz więcej sprzedawać przez telefon? Chcesz udoskonalić swój warsztat lub ponieść kwalifikacje z zakresu sprzedaży? Chcesz mieć najlepsze wyniki Sprzedażowe? Zapraszamy na szkolenie Skuteczna Sprzedaż Telefoniczna.

Najbliższy termin: 2018-02-26 - 2018-02-26 Lokacja: Katowice, Śląskie

500.00 250.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

EFFEKT Sp. z o.o.

Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi trudnego klienta w celu przygotowania do wykonywania zawodu handlowca.

Najbliższy termin: 2018-02-26 - 2018-02-27 Lokacja: Katowice, Śląskie

600.00 300.00 zł

First Minute: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2018-02-26 - 2018-02-27 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1390.00 1320.50 zł

Rabat: -5%

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2018-02-26 - 2018-02-27 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1390.00 1320.50 zł

Rabat: -5%

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Techniki Sprzedaży i obsługa klienta Szkolenia Zamknięte

Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2018-02-26 - 2018-02-26 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

499.00 zł

613.77 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Profesjonalny Wizerunek w Sprzedaży

EFFEKT Sp. z o.o.

Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu profesjonalnego wizerunkuw sprzedaży

Najbliższy termin: 2018-02-27 - 2018-02-28 Lokacja: Katowice, Śląskie

600.00 300.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna Rozmowa Telefoniczna

EFFEKT Sp. z o.o.

Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności jak skutecznie rozmawiać przez telefon.

Najbliższy termin: 2018-02-27 - 2018-02-27 Lokacja: Katowice, Śląskie

500.00 250.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia Sprzedaży. Psychologia Klienta

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

To co decyduje o efekcie handlowym jest najczęściej niewidoczne i nieujawniane przez klientów. Możesz doświadczyć tego podczas szkolenia Psychologia Sprzedaży. Psychologia Klienta.

Najbliższy termin: 2018-02-27 - 2018-02-27 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1100.00 390.00 zł

Rabat: -710zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

TECHNIKI BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUGI KLIENTA

Agile Sp. z o.o.

Uzyskaj praktyczne umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta - przygotowanie do bezpośredniej obsługi Klienta i reprezentowania firmy.Dostosowanie komunikacji w zależności od typu Klienta.

Najbliższy termin: 2018-02-27 - 2018-02-27 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

450.00 zł

553.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

OBIEKCJE KLIENTA. PRAKTYCZNE METODY ZBIJANIA OBIEKCJI KLIENTA

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Obiekcje najczęściej traktuje się jako sygnał gotowości zakupowej klienta. Od tego czy sprzedawcy uda się poradzić z nimi zależy to czy sprzedaż zostanie domknięta z powodzeniem.Warto zadbać o to, aby obiekcje klienta zostały potraktowane poważnie..

Najbliższy termin: 2018-02-28 - 2018-02-28 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1100.00 390.00 zł

Rabat: -710zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 328