Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Proces reklamacji dotyczy wszystkich dziedzin objętych sprzedażą usług bądź produktów, także w budownictwie, dlatego należy wiedzieć, jak prawnie powinien wyglądać proces reklamacyjny. Reklamacje w nieruchomościach, w budownictwie wiedza do zdobycia podczas szkoleń.

Znalezione szkoleniamagnify

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...)

Najbliższy termin: 2021-09-20 - 2021-09-21 Lokacja: Do uzgodnienia.

1390.00 1320.50 zł

Rabat: -5%

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe warsztaty praktyczne ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe (...)

Najbliższy termin: 2021-09-20 - 2021-09-21 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1350.00 1282.50 zł

Rabat: -5%

1577.48 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe warsztaty praktyczne ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe (...)

Najbliższy termin: 2021-09-20 - 2021-09-21 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1350.00 1282.50 zł

Rabat: -5%

1577.48 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2021-09-23 - 2021-09-23 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte Online -50%

Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte Online -50%

Najbliższy termin: 2021-09-17 - 2021-09-17 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

150.00 zł

184.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening menedżerski dla osób ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening (...)

Najbliższy termin: 2021-09-29 - 2021-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1390.00 1320.50 zł

Rabat: -5%

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2021-09-22 - 2021-09-22 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

online - Klient wymagający – współczesne wyzwania

Effect Group Sp z o.o.

Na szkoleniu uczestnicy nie tylko poznają skuteczne standardy zachowań, efektywny sposób obsługi klienta, ale też nauczą się, jak myśli i co czuje klient. Umiejętności zdobyte na szkoleniu posłużą do podniesienia jakości obsługi...

Najbliższy termin: 2021-09-29 - 2021-09-30 Lokacja: Do uzgodnienia.

990.00 zł

1217.70 zł brutto (Vat 23%)

e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie - warsztaty dla pracowników administracji

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie kierujemy do wszystkich pracowników administracji, którzy mają kontakt z klientami, a także do kadry zarządzającej urzędów, która odpowiada za obsługę klientów.

Najbliższy termin: 2021-09-29 - 2021-09-30 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

1190.00 zł

1463.70 zł brutto (Vat 23%)

Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Jeśli prowadzisz spotkania, seminaria, warsztaty, konferencje lub po prostu jesteś kimś kto od czasu do czasu ma za zadanie przekazać i zaprezentować jakąś koncepcję, informację, raport etc. grupie innych ludzi - to to szkolenie jest dla Ciebie.

Najbliższy termin: 2021-09-20 - 2021-09-21 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1580.00 1480.00 zł

First Minute: -100zł

1820.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 313