Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Proces reklamacji dotyczy wszystkich dziedzin objętych sprzedażą usług bądź produktów, także w budownictwie, dlatego należy wiedzieć, jak prawnie powinien wyglądać proces reklamacyjny. Reklamacje w nieruchomościach, w budownictwie wiedza do zdobycia podczas szkoleń.

Znalezione szkoleniamagnify

Promocja miast i regionów w praktyce. Warsztaty budowania wizerunku, przygotowania strategii ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Promocja miast i regionów w praktyce. Warsztaty budowania wizerunku, (...)

Najbliższy termin: 2024-08-05 - 2024-08-06 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.00 1225.50 zł

Rabat: -5%

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-07-30 - 2024-07-30 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacj

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia (...)

Najbliższy termin: 2024-08-21 - 2024-08-21 Lokacja: Do uzgodnienia.

1000.00 950.00 zł

Rabat: -5%

1168.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacj

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia (...)

Najbliższy termin: 2024-08-21 - 2024-08-21 Lokacja: Do uzgodnienia.

1000.00 950.00 zł

Rabat: -5%

1168.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku (...)

Najbliższy termin: 2024-08-22 - 2024-08-23 Lokacja: Do uzgodnienia.

1240.00 1178.00 zł

Rabat: -5%

1448.94 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Kurs Obsługa klientów trudnych i konflikotwych

KM Studio - szkolenia

Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.

Najbliższy termin: 2024-08-27 - 2024-08-28 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2024-08-29 - 2024-08-30 Lokacja: Do uzgodnienia.

1090.00 1035.50 zł

Rabat: -5%

1273.67 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2024-08-29 - 2024-08-30 Lokacja: Do uzgodnienia.

1090.00 1035.50 zł

Rabat: -5%

1273.67 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANY

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.

Najbliższy termin: 2024-09-04 - 2024-09-04 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

980.00 930.00 zł

First Minute: -50zł

1143.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta>>>Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieoceniona dla każdej firmy. Podczas szkolenia (...)

Najbliższy termin: 2024-09-06 - 2024-09-06 Lokacja: CAŁA POLSKA, Małopolskie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Strona: 1 2 37