Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Proces reklamacji dotyczy wszystkich dziedzin objętych sprzedażą usług bądź produktów, także w budownictwie, dlatego należy wiedzieć, jak prawnie powinien wyglądać proces reklamacyjny. Reklamacje w nieruchomościach, w budownictwie wiedza do zdobycia podczas szkoleń.

Znalezione szkoleniamagnify

Umowa spedycji i umowa przewozu drogowego, Konwencja CMR, prawo przewozowe – prawa i obowiązki stron

Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenia pt: Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych

Najbliższy termin: 2021-01-26 - 2021-01-26 Lokacja: Katowice, Śląskie

750.00 zł

922.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

online - Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów

Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na warsztat szkoleniowy pt. „Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów”.

Najbliższy termin: 2021-02-04 - 2021-02-05 Lokacja: Do uzgodnienia.

990.00 zł

1217.70 zł brutto (Vat 23%)

e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

SZKOLENIE ON-LINE: Zarządzanie reklamacjami w praktyce - aspekty prawne. Rewolucyjne zmiany od 01.06

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.

Najbliższy termin: 2021-02-05 - 2021-02-05 Lokacja: CAŁA POLSKA, Małopolskie

890.00 690.00 zł

First Minute: -200zł

848.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte Online -50%

Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte Online -50%

Najbliższy termin: 2021-01-25 - 2021-01-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie

150.00 zł

184.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

TECHNIKI SPRZEDAŻY - Certyfikowane szkolenie online.

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...)

Najbliższy termin: 2021-02-18 - 2021-02-19 Lokacja: Do uzgodnienia.

1390.00 1320.50 zł

Rabat: -5%

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma praktyczny aspekt wykorzystania posiadanej wiedzy i stwarza możliwość zastosowania jej w praktyce, co daje gwarancję zwiększenia efektywności pracy.

Najbliższy termin: 2021-02-22 - 2021-02-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie - warsztaty

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie kierujemy do wszystkich pracowników administracji, którzy mają kontakt z klientami, a także do kadry zarządzającej urzędów, która odpowiada za obsługę klientów.

Najbliższy termin: 2021-03-11 - 2021-03-12 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

1190.00 zł

1463.70 zł brutto (Vat 23%)

Klient wymagający i trudne relacje z klientami – Jak zachować spokój, dobre samopoczucie i profesjon

Effect Group Sp z o.o.

W obecnych realiach rynkowych coraz większym wyzwaniem dla firm staje się nie tyle pozyskanie nowych klientów, co utrzymanie już posiadanych. Badania marketingowe dobitnie wykazują, że mniejszym kosztem (...)

Najbliższy termin: 2021-01-28 - 2021-01-29 Lokacja: Katowice, Śląskie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

online - Klient wymagający – współczesne wyzwania

Effect Group Sp z o.o.

Na szkoleniu uczestnicy nie tylko poznają skuteczne standardy zachowań, efektywny sposób obsługi klienta, ale też nauczą się, jak myśli i co czuje klient. Umiejętności zdobyte na szkoleniu posłużą do podniesienia jakości obsługi...

Najbliższy termin: 2021-02-11 - 2021-02-12 Lokacja: Do uzgodnienia.

990.00 zł

1217.70 zł brutto (Vat 23%)

e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. Certyfikowane szkolenie online.

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. Certyfikowane szkolenie online.

Najbliższy termin: 2021-02-22 - 2021-02-23 Lokacja: Do uzgodnienia.

1390.00 1320.50 zł

Rabat: -5%

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Strona: 1 2 311