Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Proces reklamacji dotyczy wszystkich dziedzin objętych sprzedażą usług bądź produktów, także w budownictwie, dlatego należy wiedzieć, jak prawnie powinien wyglądać proces reklamacyjny. Reklamacje w nieruchomościach, w budownictwie wiedza do zdobycia podczas szkoleń.

Znalezione szkoleniamagnify

Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w ..

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2022-12-05 - 2022-12-06 Lokacja: Do uzgodnienia.

1090.00 1035.50 zł

Rabat: -5%

1273.67 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Klient na wagę złota

AKAT Consulting sp. z o.o.

Podczas szkolenia Uczesnik nabędzie m. in. umiejętność doboru technik rozmowy (w tym tak, aby Klient wysłuchał argumentacji) oraz będzie zdolny do rozpoznawania osobowości Klientów i dobierania odpowiedniego rodzaju komunikacji.

Najbliższy termin: 2022-12-05 - 2022-12-06 Lokacja: Do uzgodnienia.

1890.00 zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Skuteczne techniki sprzedaży

AKAT Consulting sp. z o.o.

Uczestnik szkolenia nabędzie umiejętności budowania trwałych relacji z Klientem oraz radzenia sobie z trudnymi Klientami. Zdobędzie również umiejętności stosowania etycznych i skutecznych technik sprzedaży.

Najbliższy termin: 2022-12-07 - 2022-12-08 Lokacja: Do uzgodnienia.

1890.00 zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.   GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)

Najbliższy termin: 2022-12-12 - 2022-12-13 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami

KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2022-12-13 - 2022-12-14 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1450.00 zł

1783.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obsługa klienta - kurs

KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2022-12-13 - 2022-12-14 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1450.00 zł

1783.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2022-12-06 - 2022-12-06 Lokacja: Katowice, Śląskie

390.00 195.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Live chat – obsługa klienta

WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie warsztatowe skupione na praktycznej stronie doskonalenia umiejętności komunikacji z klientem przy pomocy komunikatora live chat. Głównym celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy dotyczącej profesjonalnej komunikacji z klientem.

Najbliższy termin: 2022-12-15 - 2022-12-16 Lokacja: online, Mazowieckie

1600.00 zł

1968.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2022-12-07 - 2022-12-07 Lokacja: Kraków, Małopolskie

390.00 195.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2022-12-02 - 2022-12-02 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

390.00 195.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 312