Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Proces reklamacji dotyczy wszystkich dziedzin objętych sprzedażą usług bądź produktów, także w budownictwie, dlatego należy wiedzieć, jak prawnie powinien wyglądać proces reklamacyjny. Reklamacje w nieruchomościach, w budownictwie wiedza do zdobycia podczas szkoleń.

Znalezione szkoleniamagnify

Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2024-06-03 - 2024-06-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1190.00 1130.50 zł

Rabat: -5%

1390.52 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacj

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia (...)

Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Do uzgodnienia.

1000.00 950.00 zł

Rabat: -5%

1168.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

430.00 215.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.

Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracji

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.

Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: online, Mazowieckie

790.00 zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Jeśli prowadzisz spotkania, seminaria, warsztaty, konferencje lub po prostu jesteś kimś kto od czasu do czasu ma za zadanie przekazać i zaprezentować jakąś koncepcję, informację, raport etc. grupie innych ludzi - to to szkolenie jest dla Ciebie.

Najbliższy termin: 2024-06-20 - 2024-06-21 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1580.00 1480.00 zł

First Minute: -100zł

1820.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obsługa klienta - kurs

KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-05-28 - 2024-05-28 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Obsługa Turysty

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się obsługą Turysty

Najbliższy termin: 2024-06-27 - 2024-06-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 35