Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Proces reklamacji dotyczy wszystkich dziedzin objętych sprzedażą usług bądź produktów, także w budownictwie, dlatego należy wiedzieć, jak prawnie powinien wyglądać proces reklamacyjny. Reklamacje w nieruchomościach, w budownictwie wiedza do zdobycia podczas szkoleń.
Znalezione szkolenia![magnify](/media/img/elements/header-magnify.png)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Promocja miast i regionów w praktyce. Warsztaty budowania wizerunku, (...)
Najbliższy termin: 2024-08-05 - 2024-08-06 Lokacja: Do uzgodnienia.
1290.00 1225.50 zł Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)
KC Centrum Rozwoju
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-07-30 - 2024-07-30 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
450.00 225.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia (...)
Najbliższy termin: 2024-08-21 - 2024-08-21 Lokacja: Do uzgodnienia.
1000.00 950.00 zł Rabat: -5%
1168.50 zł brutto (Vat 23%)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia (...)
Najbliższy termin: 2024-08-21 - 2024-08-21 Lokacja: Do uzgodnienia.
1000.00 950.00 zł Rabat: -5%
1168.50 zł brutto (Vat 23%)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku (...)
Najbliższy termin: 2024-08-22 - 2024-08-23 Lokacja: Do uzgodnienia.
1240.00 1178.00 zł Rabat: -5%
1448.94 zł brutto (Vat 23%)
KM Studio - szkolenia
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2024-08-27 - 2024-08-28 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-08-29 - 2024-08-30 Lokacja: Do uzgodnienia.
1090.00 1035.50 zł Rabat: -5%
1273.67 zł brutto (Vat 23%)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-08-29 - 2024-08-30 Lokacja: Do uzgodnienia.
1090.00 1035.50 zł Rabat: -5%
1273.67 zł brutto (Vat 23%)
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.
Najbliższy termin: 2024-09-04 - 2024-09-04 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
980.00 930.00 zł First Minute: -50zł
1143.90 zł brutto (Vat 23%)
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zapraszamy na naszą stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta>>>Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieoceniona dla każdej firmy. Podczas szkolenia (...)
Najbliższy termin: 2024-09-06 - 2024-09-06 Lokacja: CAŁA POLSKA, Małopolskie
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%)