Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Proces reklamacji dotyczy wszystkich dziedzin objętych sprzedażą usług bądź produktów, także w budownictwie, dlatego należy wiedzieć, jak prawnie powinien wyglądać proces reklamacyjny. Reklamacje w nieruchomościach, w budownictwie wiedza do zdobycia podczas szkoleń.
Znalezione szkolenia
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Szkolenie skierowane jest pracowników, którzy na co dzień obsługują klientów oraz mają do czynienia z trudnymi sytuacjami wymagającymi profesjonalnych rozwiązań.
Najbliższy termin: 2023-04-03 - 2023-04-04 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
1480.00 1380.00 zł First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2023-04-03 - 2023-04-05 Lokacja: Do uzgodnienia.
1990.00 1890.50 zł Rabat: -5%
2325.32 zł brutto (Vat 23%)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa pacjentów - szczególnie starszych, schorowanych i trudnych. (...)
Najbliższy termin: 2023-05-04 - 2023-05-05 Lokacja: Do uzgodnienia.
1290.00 1225.50 zł Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.
Najbliższy termin: 2023-05-15 - 2023-05-16 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
1480.00 1380.00 zł First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zapraszamy na naszą stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta>>>Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieoceniona dla każdej firmy. Podczas szkolenia (...)
Najbliższy termin: 2023-05-19 - 2023-05-19 Lokacja: CAŁA POLSKA, Małopolskie
690.00 640.00 zł First Minute: -50zł
787.20 zł brutto (Vat 23%)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.
Najbliższy termin: 2023-05-26 - 2023-05-26 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
960.00 860.00 zł Rabat: -100zł
1057.80 zł brutto (Vat 23%)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne.
Najbliższy termin: 2023-05-19 - 2023-05-19 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
960.00 860.00 zł First Minute: -100zł
1057.80 zł brutto (Vat 23%)
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.
Najbliższy termin: 2023-05-29 - 2023-05-29 Lokacja: Kraków, Małopolskie
980.00 930.00 zł First Minute: -50zł
1143.90 zł brutto (Vat 23%)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2023-04-03 - 2023-04-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1350.00 1282.50 zł Rabat: -5%
1577.48 zł brutto (Vat 23%)
J.G.Training szkolenia specjalistyczne
Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.
Najbliższy termin: 2023-06-05 - 2023-06-06 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%)