Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Proces reklamacji dotyczy wszystkich dziedzin objętych sprzedażą usług bądź produktów, także w budownictwie, dlatego należy wiedzieć, jak prawnie powinien wyglądać proces reklamacyjny. Reklamacje w nieruchomościach, w budownictwie wiedza do zdobycia podczas szkoleń.
Znalezione szkolenia
KM Studio - szkolenia
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2023-12-12 - 2023-12-13 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%)
KM Studio - szkolenia
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2023-12-12 - 2023-12-13 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%)
KM Studio - szkolenia
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2023-12-12 - 2023-12-13 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%)
KM Studio - szkolenia
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2023-12-12 - 2023-12-13 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%)
KM Studio - szkolenia
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2023-12-12 - 2023-12-13 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%)
KM Studio - szkolenia
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2023-12-12 - 2023-12-13 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%)
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Jeśli prowadzisz spotkania, seminaria, warsztaty, konferencje lub po prostu jesteś kimś kto od czasu do czasu ma za zadanie przekazać i zaprezentować jakąś koncepcję, informację, raport etc. grupie innych ludzi - to to szkolenie jest dla Ciebie.
Najbliższy termin: 2023-12-13 - 2023-12-14 Lokacja: Kraków, Małopolskie
1580.00 1480.00 zł First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
J.G.Training szkolenia specjalistyczne
Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.
Najbliższy termin: 2023-12-18 - 2023-12-18 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
790.00 zł 971.70 zł brutto (Vat 23%)
KC Centrum Rozwoju
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2023-12-12 - 2023-12-12 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
450.00 225.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...)
Najbliższy termin: 2023-12-20 - 2023-12-21 Lokacja: Do uzgodnienia.
1390.00 1320.50 zł Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)