Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Proces reklamacji dotyczy wszystkich dziedzin objętych sprzedażą usług bądź produktów, także w budownictwie, dlatego należy wiedzieć, jak prawnie powinien wyglądać proces reklamacyjny. Reklamacje w nieruchomościach, w budownictwie wiedza do zdobycia podczas szkoleń.

Znalezione szkoleniamagnify

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży.Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.: dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika...

Najbliższy termin: 2018-04-25 - 2018-04-25 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1100.00 390.00 zł

Rabat: -710zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2018-04-25 - 2018-04-26 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1390.00 1320.50 zł

Rabat: -5%

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2018-04-25 - 2018-04-26 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1390.00 1320.50 zł

Rabat: -5%

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży 26-27.04.2017

HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie z zakresu Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą.Szczególnie polecane jest osobom, które zainteresowane są podniesieniem (...)

Najbliższy termin: 2018-04-26 - 2018-04-27 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1200.00 1080.00 zł

Rabat: -10%

1328.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Najbliższy termin: 2018-04-26 - 2018-04-26 Lokacja: Kraków, Małopolskie

990.00 790.00 zł

First Minute: -200zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Najbliższy termin: 2018-04-26 - 2018-04-26 Lokacja: Kraków, Małopolskie

990.00 790.00 zł

First Minute: -200zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Najbliższy termin: 2018-04-26 - 2018-04-26 Lokacja: Kraków, Małopolskie

990.00 790.00 zł

First Minute: -200zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Najbliższy termin: 2018-04-26 - 2018-04-26 Lokacja: Kraków, Małopolskie

990.00 790.00 zł

First Minute: -200zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

PROMOCJA!! Profesjonalna obsługa trudnego Klienta - TYLKO 690 zł!!!

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Najbliższy termin: 2018-04-26 - 2018-04-26 Lokacja: Kraków, Małopolskie

990.00 690.00 zł

Rabat: -300zł

848.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Najbliższy termin: 2018-04-26 - 2018-04-27 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1480.00 1450.40 zł

First Minute: -2%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 324