Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Znalezione szkolenia
KC Centrum Rozwoju
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2023-12-19 - 2023-12-19 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
450.00 225.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2023-12-21 - 2023-12-21 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
470.00 235.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2023-12-27 - 2023-12-27 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
430.00 215.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
SGP - Training & Consulting
Zdobycie podstawowej wiedzy nt. zarządzania CQI w świetle wymagań IATF 16949Przekazanie informacji na temat rodziny standardu AIAG dla poszczególnych procesów
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: online, Świętokrzyskie
Do uzgodnienia