Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Eksploatacja Obiektów Budowlanych – Kompendium obowiązujących przepisów i najlepszych praktyk. 3-dni

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST

Eksploatacja Obiektów Budowlanych – Kompendium obowiązujących przepisów i najlepszych praktyk. 3-dniowe szkolenie w Zakopanem (noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).Zgłoszenia: >>>> TUTAJ Termin (...)

Najbliższy termin: 2024-05-21 - 2024-05-24 Lokacja: Kołobrzeg, Zachodniopomorskie

2690.00 2555.50 zł

Rabat: -5%

3143.27 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

INSTRUKTOR PRODUKCJI WG METODY TWI (TRAINING WITHIN INDUSTRY)

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

SZKOLENIE TWI DLA TRENERÓW I INSTRUKTORÓW PRODUKCJI.TRAINING WITHIN INDUSTRY

Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

1100.00 zł

1353.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

7 Basic Quality Tools.7 podstawowych narzędzi jakości

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie 7 Basic Quality Tools7 podstawowych narzędzi jakości

Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

1100.00 zł

1353.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Lean Manufacturing- optymalizacja procesu produkcyjnego poprzez eliminację marnotrawstwa

KC Centrum Rozwoju

Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.

Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-27 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

790.00 395.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zwiększanie motywacji zespołów pracowniczych - warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami.

Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-27 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.

Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-27 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-05-28 - 2024-05-28 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Metoda QRQC. Quick Response Quality Control

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie QRQC. Quick Response Quality Control. odstawowe szkolenie z metodyki szybkiego reagowania i rozwiązywania problemów produkcyjnych

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

1100.00 zł

1353.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

430.00 215.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2