Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Obsługa reklamacji i skarg - jak profesjonalnie zadbać o dobre relacje i interes firmy

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi

Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1890.00 zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Prawo energetyczne - aktualne regulacje i aspekty praktyczne. Kompleksowe szkolenie na temat rynku e

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

funkcjonowanie rynku energii, koncesjonowanie i taryfowanie działalności energetycznej, funkcjonowanie zliberalizowanego rynku giełdowego i rynku obrotu, umowy zawierane na rynku energii, regulacje prawne dotyczących OZE.

Najbliższy termin: 2025-06-05 - 2025-06-06 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

2190.00 zł

2693.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2025-06-10 - 2025-06-10 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty Praktyczne

KC Centrum Rozwoju

Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!

Najbliższy termin: 2025-06-10 - 2025-06-10 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności

KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Najbliższy termin: 2025-06-11 - 2025-06-11 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty Praktyczne

KC Centrum Rozwoju

Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!

Najbliższy termin: 2025-06-12 - 2025-06-12 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

480.00 240.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracji

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.

Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

990.00 zł

1217.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Ochrona przed hałasem – obowiązki zakładu przemysłowego. Szkolenie dla przedsiębiorstw i dla adminis

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie z ochrony przed hałasem obejmuje m.in. zagadnienia: dopuszczalny poziom hałasu w zakładzie produkcyjnym, sankcje za przekroczenie dopuszczalnych poziomów hałasu, procedura wydania decyzji ustalającej dopuszczalny poziom hałasu.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1990.00 zł

2447.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalny Office Manager – rola asystentki/ asystenta w biurze, najlepsze praktyki biznesowe

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

a warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1090.00 zł

1340.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.   GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)

Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1580.00 1530.00 zł

First Minute: -50zł

1881.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 3 4