Szkolenie będzie pomocne w nauczeniu się świadomego negocjowania, od przygotowania się do rozmów, poprzez umiejętne prowadzenie negocjacji zakończonych satysfakcjonującym wynikiem.
Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-07 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2201.70 zł brutto (Vat 23%)
indywidualne motywy zakupu, kryteria podejmowania decyzji, style komunikacji i zachowań, czynniki satysfakcji klienta, efektywna komunikacja z klientem, praca z „trudnym” klientem, asertywna komunikacja.
Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-07 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2078.70 zł brutto (Vat 23%)
Omówimy aspekty prawne dotyczące kosmetyków naturalnych, wymogi do uzyskana certyfikatu, proces uzyskania certyfikatu dla kosmetyków naturalnych, powiemy jakie korzyści daje posiadanie certyfikatu
Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1279.20 zł brutto (Vat 23%)
Niezbędne i przydatne elementy umów handlowych i zasady ich formułowania.Dane formalne umów w świetle aktualnych przepisów.Konieczne informacje dotyczące stron umowy i kary za ich brak.Znaczenie preambuły i pułapki w definicjach w umowie.
Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-16 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1426.80 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zasady prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook i Instagram). Praktyczne (...)
Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-17 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.
Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-20 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.
Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-20 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-05-21 - 2024-05-21 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.