Jeśli prowadzisz spotkania, seminaria, warsztaty, konferencje lub po prostu jesteś kimś kto od czasu do czasu ma za zadanie przekazać i zaprezentować jakąś koncepcję, informację, raport etc. grupie innych ludzi - to to szkolenie jest dla Ciebie.
Najbliższy termin: 2025-05-28 - 2025-05-29 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie wstępne przeglądowe dla Inżynierów Kontroli Jakości/ Specjalistów.Dajemy solidne podstawy do pracy w obszarze kontroli jakości firmy produkcyjne
Najbliższy termin: 2025-05-08 - 2025-05-09 Lokacja: Webinar Online, Mazowieckie
1955.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie będzie pomocne w nauczeniu się świadomego negocjowania, od przygotowania się do rozmów, poprzez umiejętne prowadzenie negocjacji zakończonych satysfakcjonującym wynikiem.
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-03 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2447.70 zł brutto (Vat 23%)
Profesjonalna obsługa klienta wymaga, oprócz wiedzy i kompetencji pro klienckich, dużej dawki elastyczności. Każdy klient jest inny i wymaga podejścia dostosowanego do jego osobowości, doświadczenia i preferencji.
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-03 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-04 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
2325.32 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-04 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
2325.32 zł brutto (Vat 23%)
Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom zrozumienie istoty procesu negocjacji, miejsca negocjacji w kontaktach handlowych, jak też świadome ustalenie interesów i celów negocjacyjnych.
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-03 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!
Najbliższy termin: 2025-05-06 - 2025-05-06 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi
Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
Konkretnie - praktycznie - bez zbędnych ozdobników
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
2201.70 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.