Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Analiza Pareto | GOTOWY KURS VIDEO

LEGATO Institute

Analiza Pareto…krótko, zwięźle i na temat, z cyklu NARZĘDZIA JAKOŚCI:

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

50.00 zł

61.50 zł brutto (Vat 23%)

e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Negocjacje w branży Automotive

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu...

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa Klienta

INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży

Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-26 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie konfliktem i skuteczne rozwiązywanie konfliktów

HILLWAY Training & Consulting

Konflikty od wieków były “motorem postępu”, czynnikiem aktywizującym, integrującym, stwarzającym warunki do zdobywania kompetencji interpersonalnych, w tym takich umiejętności, jak tolerancja i dochodzenie do kompromisu.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Szkolenie HILLWAY Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center

HILLWAY Training & Consulting

Poznaj skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center!

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Szkolenie HILLWAY Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta jako strategiczna przewaga firmy

HILLWAY Training & Consulting

"Działania w zakresie podniesienie standardów obsługi Klienta w firmach są zadaniem strategicznym. (...)"

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Strona: 123 24 25