Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2020-09-08 - 2020-09-08 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie projektami zniżka 50%

Perspecta

zarządzanie projektami zniżka 50%

Najbliższy termin: 2020-08-07 - 2020-08-07 Lokacja: Gorzów Wielkopolski, Lubuskie

170.00 zł

209.10 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie czasem zniżka 50%

Perspecta

Zarządzanie czasem zniżka 50%

Najbliższy termin: 2020-08-07 - 2020-08-07 Lokacja: Gorzów Wielkopolski, Lubuskie

170.00 zł

209.10 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Techniki sprzedaży i obsługa klienta zniżka 50%

Perspecta

Techniki sprzedaży i obsługa klienta zniżka 50%

Najbliższy termin: 2020-08-07 - 2020-08-07 Lokacja: Gorzów Wielkopolski, Lubuskie

170.00 zł

209.10 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie zespołem Zniżka 50%

Perspecta

zarządzanie zespołem zniżka 50%

Najbliższy termin: 2020-08-07 - 2020-08-07 Lokacja: Gorzów Wielkopolski, Lubuskie

170.00 zł

209.10 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje Zniżka 50%

Perspecta

Negocjacje zniżka 50%

Najbliższy termin: 2020-08-07 - 2020-08-07 Lokacja: Gorzów Wielkopolski, Lubuskie

170.00 zł

209.10 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Telefoniczna obsługa klienta Zniżka 50%

Perspecta

Telefoniczna obsługa klienta zniżka 50%

Najbliższy termin: 2020-08-07 - 2020-08-07 Lokacja: Gorzów Wielkopolski, Lubuskie

170.00 zł

209.10 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2020-09-09 - 2020-09-09 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2020-09-10 - 2020-09-10 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Efektywny controlling personalny

InfoBizTech

Controlling personalnyNiewiele osób zdaje sobie sprawę, że koszty pracy stanowią (po kosztach materiałów i energii) najważniejszą pozycję spośród kosztów rodzajowych przedsiębiorstw produkcyjnych (w (...)

Najbliższy termin: 2020-08-18 - 2020-08-19 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

1490.00 zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2