SZKOLENIE TWI DLA TRENERÓW I INSTRUKTORÓW PRODUKCJI.TRAINING WITHIN INDUSTRY
Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
1353.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie 7 Basic Quality Tools7 podstawowych narzędzi jakości
Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
1353.00 zł brutto (Vat 23%)
Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.
Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-27 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami.
Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-27 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.
Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-27 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-05-28 - 2024-05-28 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie QRQC. Quick Response Quality Control. odstawowe szkolenie z metodyki szybkiego reagowania i rozwiązywania problemów produkcyjnych
Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
1353.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-30 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.