Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Otwarte Online

Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Otwarte Online

Najbliższy termin: 2021-03-05 - 2021-03-05 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

390.00 zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Zarządzanie i kierowanie Zespołem Otwarte Online

Perspecta

Zarządzanie i kierowanie zespołem Otwarte Online

Najbliższy termin: 2021-03-05 - 2021-03-05 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

390.00 zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Zarządzanie Czasem Szkolenie Otwarte Online

Perspecta

Zarządzanie Czasem Otwarte Online

Najbliższy termin: 2021-03-05 - 2021-03-05 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

390.00 zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Zarządzanie gospodarką materiałową

Effect Group Sp z o.o.

Coraz więcej polskich przedsiębiorstw dostrzega potencjał związany z doskonaleniem swojej działalności w obszarze zarządzania gospodarką materiałową.

Najbliższy termin: 2021-04-26 - 2021-04-27 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2021-04-06 - 2021-04-06 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2021-04-07 - 2021-04-07 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej firm i instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez wew/zew i odpowiadają za wizerunek zewnętrzny podmiotów gospodarczych.

Najbliższy termin: 2021-04-08 - 2021-04-08 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2021-04-09 - 2021-04-09 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem

Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy na szkolenie pod tytułem: „Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem”.

Najbliższy termin: 2021-07-12 - 2021-07-13 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje zakupowe z elementami perswazji

Effect Group Sp z o.o.

CELEM SZKOLENIA jest nauczenie pracowników precyzyjnego i celowego komunikowania się oraz wypracowanie modeli zachowań sprzyjających sukcesom negocjacyjnym i podniesienie efektywności podejmowanych działań w obszarze (...)

Najbliższy termin: 2021-07-12 - 2021-07-13 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.