Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Otwarte Online
Najbliższy termin: 2021-03-05 - 2021-03-05 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
479.70 zł brutto (Vat 23%)
Zarządzanie i kierowanie zespołem Otwarte Online
Najbliższy termin: 2021-03-05 - 2021-03-05 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
479.70 zł brutto (Vat 23%)
Zarządzanie Czasem Otwarte Online
Najbliższy termin: 2021-03-05 - 2021-03-05 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
479.70 zł brutto (Vat 23%)
Coraz więcej polskich przedsiębiorstw dostrzega potencjał związany z doskonaleniem swojej działalności w obszarze zarządzania gospodarką materiałową.
Najbliższy termin: 2021-04-26 - 2021-04-27 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
1709.70 zł brutto (Vat 23%)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2021-04-06 - 2021-04-06 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2021-04-07 - 2021-04-07 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej firm i instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez wew/zew i odpowiadają za wizerunek zewnętrzny podmiotów gospodarczych.
Najbliższy termin: 2021-04-08 - 2021-04-08 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2021-04-09 - 2021-04-09 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Rabat: -50%
(brutto)
Zapraszamy na szkolenie pod tytułem: „Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem”.
Najbliższy termin: 2021-07-12 - 2021-07-13 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
1709.70 zł brutto (Vat 23%)
CELEM SZKOLENIA jest nauczenie pracowników precyzyjnego i celowego komunikowania się oraz wypracowanie modeli zachowań sprzyjających sukcesom negocjacyjnym i podniesienie efektywności podejmowanych działań w obszarze (...)
Najbliższy termin: 2021-07-12 - 2021-07-13 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
1709.70 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.