Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2018-11-19 - 2018-11-19 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2018-11-20 - 2018-11-20 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy/organizacji

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez i odpowiadają za wizerunek instytucji.

Najbliższy termin: 2018-11-20 - 2018-11-20 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2018-11-21 - 2018-11-21 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

290.00 145.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Obsługa sekretariatu i biura PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia GRATIS

Mati Consulting szkolenia

Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki pracy w sekretariacie i w biurze, środki techniczne występujące w pracy biurowej oraz jak planować własny czas.

Najbliższy termin: 2018-12-04 - 2018-12-04 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

550.00 522.50 zł

First Minute: -5%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)

Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2018-12-04 - 2018-12-05 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1000.00 980.00 zł

First Minute: -2%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Obsługa sekretariatu i biura PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis

Mati Consulting szkolenia

Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki pracy w sekretariacie i w biurze, środki techniczne występujące w pracy biurowej oraz jak planować własny czas.

Najbliższy termin: 2018-12-04 - 2018-12-04 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

840.00 798.00 zł

First Minute: -5%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis)

Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest zaprezentowanie Uczestnikom jak profesjonalnie obsługiwać trudnego klienta. Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2018-12-04 - 2018-12-05 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1000.00 980.00 zł

First Minute: -2%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Obsługa trudnego Klienta (2 dni)

Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2018-12-04 - 2018-12-05 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1000.00 980.00 zł

First Minute: -2%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob

Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Najbliższy termin: 2018-12-04 - 2018-12-04 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

840.00 798.00 zł

First Minute: -5%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 38