Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Znalezione szkolenia
KC Centrum Rozwoju
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2023-02-20 - 2023-02-20 Lokacja: Lublin, Lubelskie
470.00 235.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Szkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami.
Najbliższy termin: 2023-02-20 - 2023-02-20 Lokacja: Lublin, Lubelskie
410.00 205.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2023-02-22 - 2023-02-22 Lokacja: Lublin, Lubelskie
410.00 205.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2023-02-23 - 2023-02-23 Lokacja: Lublin, Lubelskie
410.00 205.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
SZKOLENIA ORYLION
Głównym celem szkolenia jest rozwój umiejętności wspierających handlowca w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.
Najbliższy termin: 2023-02-22 - 2023-02-23 Lokacja: Lublin, Lubelskie
1000.00 zł 1230.00 zł brutto (Vat 23%)
SZKOLENIA ORYLION
Adresaci szkoleniaosoby rozpoczynające pracę w obsłudze klienta,doświadczeni pracownicy obsługi,specjalistówmenedżerowie odpowiedzialni za obsługę klienta i poszukujący metod skutecznej współpracy (...)
Najbliższy termin: 2023-03-23 - 2023-03-24 Lokacja: Lublin, Lubelskie
1000.00 zł 1230.00 zł brutto (Vat 23%)
SZKOLENIA ORYLION
Prezentacja technik efektywnej komunikacji użytecznych w procesie obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego, a także w pracy zespołowej
Najbliższy termin: 2023-06-01 - 2023-06-02 Lokacja: Lublin, Lubelskie
1000.00 zł 1230.00 zł brutto (Vat 23%)