Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-05-21 - 2024-05-21 Lokacja: Łódź, Łódzkie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie

430.00 215.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

warsztaty- Zarządzanie zmianą

KM Studio - szkolenia

Szkolenie służy opanowaniu sztuki zarządzania zmianą: precyzyjnego określenia zmiany, na czym ma polegać zmiana, planowania zmiany i jej wdrożenia, sposobu urzeczywistniania zmiany.

Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

CorelDraw - grafika wektorowa - operacje podstawowe

KM Studio - szkolenia

W trakcie 14 godzinnego szkolenia CorelDraw – podstawy nauczycie się Państwo jak przygotować własną wizytówkę, logo, papier firmowy, folder reklamowy. Szkolenie CorelDraw swoim zakresem obejmuje specyfikę pracy z grafiką wektorową.

Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1300.00 zł

1599.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

INŻYNIER PROCESU

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie Inżynier Procesu to podstawowe kompendium wiedzy niezbędnej na tym stanowisku

Najbliższy termin: 2024-06-03 - 2024-06-04 Lokacja: Łódź, Łódzkie

2000.00 zł

2460.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

SPC & MSA. Statystyczne Sterowanie Procesem & Analiza Systemu Pomiarowego (zgodnie z IATF 16949 AUTO

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

SPC - Statystyczne sterowanie procesami to zestaw narzędzi zapobiegawczego zarządzania procesemDzięki takim narzędziom jak współczynniki zdolności można na bieżąco obserwować, czy w procesie nie wzrosła zmienność.

Najbliższy termin: 2024-06-20 - 2024-06-21 Lokacja: Łódź, Łódzkie

2000.00 zł

2460.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCISzkolenie wstępne przeglądowe dla liniowych Inspektorów Kontroli Jakości/ Kontrolerów.Dajemy solidne podstawy do pracy w obszarze kontroli jakości firmy produkcyjnej.

Najbliższy termin: 2024-06-24 - 2024-06-25 Lokacja: Łódź, Łódzkie

2000.00 zł

2460.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Obsługa klienta - kurs

KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 319