W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-11-07 - 2024-11-08 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-11-07 - 2024-11-08 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)
Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center
Najbliższy termin: 2024-11-28 - 2024-11-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
indywidualne motywy zakupu, kryteria podejmowania decyzji, style komunikacji i zachowań, czynniki satysfakcji klienta, efektywna komunikacja z klientem, praca z „trudnym” klientem, asertywna komunikacja.
Najbliższy termin: 2024-12-02 - 2024-12-03 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2078.70 zł brutto (Vat 23%)
Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.
Najbliższy termin: 2024-12-05 - 2024-12-05 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1156.20 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku (...)
Najbliższy termin: 2024-12-09 - 2024-12-10 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? (...)
Najbliższy termin: 2024-12-09 - 2024-12-10 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1694.33 zł brutto (Vat 23%)
a warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne.
Najbliższy termin: 2024-12-09 - 2024-12-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1156.20 zł brutto (Vat 23%)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-12-17 - 2024-12-17 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2024-12-18 - 2024-12-18 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.