Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.
Najbliższy termin: 2024-09-04 - 2024-09-04 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -50zł
1143.90 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving customer service(...)
Najbliższy termin: 2024-09-09 - 2024-09-10 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1963.08 zł brutto (Vat 23%)
Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania.
Najbliższy termin: 2024-09-13 - 2024-09-13 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -10%
1101.47 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...)
Najbliższy termin: 2024-09-16 - 2024-09-17 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1741.07 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-09-19 - 2024-09-20 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1273.67 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-09-19 - 2024-09-20 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1390.52 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-09-19 - 2024-09-20 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1390.52 zł brutto (Vat 23%)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-08-13 - 2024-08-13 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-08-14 - 2024-08-14 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-08-14 - 2024-08-14 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.