Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

Najbliższy termin: 2021-04-26 - 2021-04-26 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

960.00 912.00 zł

Rabat: -5%

1121.76 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Otwarte Online

Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Otwarte Online

Najbliższy termin: 2021-04-23 - 2021-04-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

390.00 zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

NOWOCZESNA OBSŁUGA KLIENTA. Telefon, e-mail, chat firmowy, social media

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne.

Najbliższy termin: 2021-05-14 - 2021-05-14 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

960.00 912.00 zł

Rabat: -5%

1121.76 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Techniki efektywnej sprzedaży

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy.

Najbliższy termin: 2021-05-21 - 2021-05-21 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

960.00 912.00 zł

Rabat: -5%

1121.76 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2021-05-25 - 2021-05-25 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2021-05-26 - 2021-05-26 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Asertywność jako metoda na zwiększenie efektywności własnej oraz skuteczności w relacjach z klientam

Effect Group Sp z o.o.

Wartością asertywnych pracowników jest fakt, iż dostrzegają oni pozytywne aspekty popełnianych błędów, umieją analizować i wyciągać wnioski, co umożliwia lepsze działania i unikanie podobnych błędów w przyszłości.

Najbliższy termin: 2021-05-27 - 2021-05-28 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Klient wymagający i trudne relacje z klientami – Jak zachować spokój, dobre samopoczucie i profesjon

Effect Group Sp z o.o.

W obecnych realiach rynkowych coraz większym wyzwaniem dla firm staje się nie tyle pozyskanie nowych klientów, co utrzymanie już posiadanych. Badania marketingowe dobitnie wykazują, że mniejszym kosztem (...)

Najbliższy termin: 2021-05-27 - 2021-05-28 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

Najbliższy termin: 2021-05-28 - 2021-05-28 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

960.00 912.00 zł

Rabat: -5%

1121.76 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Rozpoznaj osobowość oraz sposób myślenia swojego klienta i zwiększ własną skuteczność zawodową

Effect Group Sp z o.o.

Wiele osób sądzi lub ma nadzieję, że każdy człowiek myśli podobnie, że ludzie mają zbliżone priorytety, wartości, obawy i podejmują decyzje kierując się zbliżonymi przesłankami. Myśl, że wystarczy mówić (...)

Najbliższy termin: 2021-06-03 - 2021-06-04 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 3