Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2021-10-28 - 2021-10-28 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2021-12-08 - 2021-12-08 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa Klienta

InfoBizTech

Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży

Najbliższy termin: 2021-12-17 - 2021-12-17 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

690.00 zł

848.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.