Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Trudny Klient i Obsługa Reklamacji Szkolenia Zamknięte

Perspecta

Trudny Klient i Obsługa Reklamacji Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2020-09-30 - 2020-10-01 Lokacja: Do uzgodnienia.

1250.00 zł

1537.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni PROMOCJA zgłoś 2 osoby - 1 dodatkowo GRATIS)

Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe) Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Najbliższy termin: 2020-11-03 - 2020-11-04 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

1680.00 1478.40 zł

First Minute: -12%

(brutto)

Szkolenie zamknięte.

Techniki sprzedaży - obsługa klienta - istnieje możliwość zdalna szkolenia

Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest doskonalenie standardów handlowych na poszczególnych etapach rozmowy – od przygotowania się do wizyty u klienta, umówienie się na spotkanie, analizę potrzeb, przedstawienie oferty, poznanie technik sprzedaży podczas obsługi.

Najbliższy termin: 2020-12-01 - 2020-12-02 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

1680.00 1629.60 zł

First Minute: -3%

(brutto)

Szkolenie zamknięte.

Techniki Sprzedaży i obsługa klienta Szkolenia Zamknięte

Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2020-09-30 - 2020-10-01 Lokacja: Do uzgodnienia.

1250.00 zł

1537.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Trening Telefonicznej Obsługi Klienta Szkolenie Dofinansowane

Perspecta

Trening Telefonicznej Obsługi Klienta Dofinansowane

Najbliższy termin: 2020-09-30 - 2020-09-30 Lokacja: Do uzgodnienia.

235.00 zł

289.05 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Logistyczna obsługa handlu elektronicznego

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy dotyczącej metod i technik oraz zasad zarządzania logistyką w obszarze handlu elektronicznego zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Rękojmia i gwarancja – rozpoznawanie i rozpatrywanie reklamacji

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności w rozpoznawaniu zgłoszonych reklamacji.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Zmiany w prawach konsumenta i reklamacje - warsztaty prawne

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Celem szkolenia jest zapoznanie się aktualnymi przepisami prawnymi regulującymi proces reklamacji, a także zdobycie wiedzy na temat zawieranych umów poza lokalem przedsiębiorstwa.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Lean w Obsłudze Klienta

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Celem szkolenie jest zapoznanie uczestników z rolą i możliwościami zarządzania relacjami z klientem w praktyce biznesu z wykorzystaniem narzędzi lean.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Kształtowanie i doskonalenie umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy telefonicznej z klientem

ADEPT S.C.

Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności rozmów prowadzonych przez telefon.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Strona: 1 2 37