Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Klient na wagę złota

AKAT Consulting sp. z o.o.

Podczas szkolenia Uczesnik nabędzie m. in. umiejętność doboru technik rozmowy (w tym tak, aby Klient wysłuchał argumentacji) oraz będzie zdolny do rozpoznawania osobowości Klientów i dobierania odpowiedniego rodzaju komunikacji.

Najbliższy termin: 2022-12-05 - 2022-12-06 Lokacja: Do uzgodnienia.

1890.00 zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Skuteczne techniki sprzedaży

AKAT Consulting sp. z o.o.

Uczestnik szkolenia nabędzie umiejętności budowania trwałych relacji z Klientem oraz radzenia sobie z trudnymi Klientami. Zdobędzie również umiejętności stosowania etycznych i skutecznych technik sprzedaży.

Najbliższy termin: 2022-12-07 - 2022-12-08 Lokacja: Do uzgodnienia.

1890.00 zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami

KM Studio - szkolenia

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy

Najbliższy termin: 2022-12-13 - 2022-12-14 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1450.00 zł

1783.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Szkolenie z obsługi klientów trudnych i konflikotwych

KM Studio - szkolenia

Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.

Najbliższy termin: 2022-12-13 - 2022-12-14 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1450.00 zł

1783.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Warsztaty handlowe

ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Celem szkolenia jest przede wszystkim doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, budowanie wizerunku profesjonalnego partnera w długotrwałych relacjach z klientem, poznanie aktywnych metod sprzedaży, oraz opanowanie technik negocjacji.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Sprzedaż i obsługa klienta

ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Pokazanie jak skutecznie prezentować usługi z oferty; przedstawienie technik pozwalających zwiększyć sprzedaż.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Od startu do mety – jak przeprowadzić skuteczne spotkanie handlowe

ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Zwiększenie szans finalizacji sprzedaży podczas spotkania handlowego.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Techniki sprzedaży

ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Celem szkolenia jest przede wszystkim doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych, poznanie aktywnych technik oraz etapów sprzedaży, strategii budowania zaufania i pozytywnych relacji z klientem.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Telemarketing - profesjonalna rozmowa przez telefon

ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności rozmów telefonicznych z klientem.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności...

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Strona: 1 2 37