Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2023-10-12 - 2023-10-13 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
„Trening efektywnej obsługi klienta” SZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEGO ZESPOŁU"SZYTE NA MIARĘ"CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień / 8h lub 2 dzni / 16 h (do ustalenia) DATA SZKOLENIA: (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
„Obsługa klienta z elementami inteligencji emocjonalnej” SZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEGO ZESPOŁU"SZYTE NA MIARĘ"CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień / 8h lub 2 dzni / 16 h (do ustalenia) (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
„Profesjonalna obsługa klienta” SZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEGO ZESPOŁU"SZYTE NA MIARĘ"CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień / 8h lub 2 dzni / 16 h (do ustalenia) DATA SZKOLENIA: Do (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
„Obsługa reklamacji” SZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEGO ZESPOŁU"SZYTE NA MIARĘ"CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień / 8h lub 2 dzni / 16 h (do ustalenia) DATA SZKOLENIA: Do uzgodnienia (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
„Radzenie sobie z klientem prezentującym trudne zachowania” SZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEGO ZESPOŁU"SZYTE NA MIARĘ"CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień / 8h lub 2 dzni / 16 h (do ustalenia) (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
„Telefoniczna obsługa klienta” SZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEGO ZESPOŁU"SZYTE NA MIARĘ"CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień / 8h lub 2 dzni / 16 h (do ustalenia) DATA SZKOLENIA: Do (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
„Standardy obsługi klienta” SZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEGO ZESPOŁU"SZYTE NA MIARĘ"CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień / 8h lub 2 dzni / 16 h (do ustalenia) DATA SZKOLENIA: Do uzgodnienia (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży
Najbliższy termin: 2023-10-16 - 2023-10-16 Lokacja: Katowice, Śląskie
848.70 zł brutto (Vat 23%)
Skuteczne komunikowanie się drogą do porozumienia się z KlientemReguły efektywnej komunikacjiReguły dobrego kontaktu i porozumiewania sięBlokady i zakłócenia w komunikacjiAutoanaliza - Moje (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.