Skuteczne komunikowanie się drogą do porozumienia się z KlientemReguły efektywnej komunikacjiReguły dobrego kontaktu i porozumiewania sięBlokady i zakłócenia w komunikacjiAutoanaliza - Moje (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Cała Polska - różne miasta, Mazowieckie
Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi...
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klinetów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?>>> Prospecting jest stosunkowo nowym pojęciem stosowanym (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży
Najbliższy termin: 2024-08-28 - 2024-08-28 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
725.70 zł brutto (Vat 23%)
Jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
lient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Szkolenie prowadzimy jako warsztat rozwiązań, który rozkłada na czynniki pierwsze standard obsługi telefonicznej klienta, relację między klientem a osobą obsługującą.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
W 2019 r. weszła w życie ustawa o zapewnianiu dostępności osobom z różnymi potrzebami, nakładająca na instytucje publiczne obowiązek zastosowania usprawnień w tym zakresie.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.