Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Transport drogowy: współpraca przewoźnika – zleceniodawcy – załadowcy/odbiorcy. Problemy – Praktyka

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

 TRANSPORT DROGOWY: WSPÓŁPRACA PRZEWOŹNIKA  – ZLECENIODAWCY – ZAŁADOWCY/ODBIORCY PROBLEMY – PRAKTYKA – PROCEDURY – PRAWO – POROZUMIENIE .  SZKOLENIE ORGANIZOWANE STACJONARNIE I ONLINE!POBIERZ OFERTĘ (...)

Najbliższy termin: 2025-03-19 - 2025-03-19 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1260.00 1160.00 zł

First Minute: -100zł

1426.80 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...)

Najbliższy termin: 2025-03-20 - 2025-03-21 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1490.00 1415.50 zł

Rabat: -5%

1741.07 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2025-03-19 - 2025-03-19 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty Praktyczne

KC Centrum Rozwoju

Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!

Najbliższy termin: 2025-03-18 - 2025-03-18 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening menedżerski dla osób ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening (...)

Najbliższy termin: 2025-04-03 - 2025-04-04 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.00 1225.50 zł

Rabat: -5%

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening menedżerski dla osób ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening (...)

Najbliższy termin: 2025-04-03 - 2025-04-04 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.00 1225.50 zł

Rabat: -5%

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Negocjacje międzynarodowe w praktyce. Rozmowy handlowe i negocjacje w różnych obszarach ...

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Negocjacje międzynarodowe w praktyce. Rozmowy handlowe i negocjacje (...)

Najbliższy termin: 2025-04-07 - 2025-04-08 Lokacja: Do uzgodnienia.

1390.00 1320.50 zł

Rabat: -5%

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Kurs Obsługa klientów trudnych i konflikotwych

KM Studio - szkolenia

Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.

Najbliższy termin: 2025-03-24 - 2025-03-25 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta

AVENHANSEN Sp. z o.o.

 Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...)

Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.

Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

1580.00 1480.00 zł

First Minute: -100zł

1820.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 3 4