Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2024-10-23 - 2024-10-23 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.
Najbliższy termin: 2024-10-25 - 2024-10-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -50zł
1143.90 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-11-04 - 2024-11-05 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-11-04 - 2024-11-05 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi
Najbliższy termin: 2024-11-04 - 2024-11-05 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2078.70 zł brutto (Vat 23%)
Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...)
Najbliższy termin: 2024-11-07 - 2024-11-08 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -50zł
1758.90 zł brutto (Vat 23%)
Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.
Najbliższy termin: 2024-11-21 - 2024-11-22 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center
Najbliższy termin: 2024-10-28 - 2024-10-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-11-07 - 2024-11-08 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-11-07 - 2024-11-08 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
1390.52 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.