Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Otwarte Online

Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Otwarte Online

Najbliższy termin: 2021-05-16 - 2021-05-16 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

390.00 zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta>>>Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieoceniona dla każdej firmy. Podczas szkolenia (...)

Najbliższy termin: 2021-05-20 - 2021-05-20 Lokacja: Do uzgodnienia.

590.00 540.00 zł

First Minute: -50zł

664.20 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Techniki efektywnej sprzedaży

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy.

Najbliższy termin: 2021-05-21 - 2021-05-21 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

960.00 912.00 zł

Rabat: -5%

1121.76 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Otwarte online Jesień 2021

Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Otwarte online Jesień 2021

Najbliższy termin: 2021-05-16 - 2021-05-17 Lokacja: Białystok, Podlaskie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Obsługa pacjentów - szczególnie starszych, schorowanych i trudnych. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa pacjentów - szczególnie starszych, schorowanych i trudnych. 2-dniowe (...)

Najbliższy termin: 2021-05-27 - 2021-05-28 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.00 1225.50 zł

Rabat: -5%

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych. Certyfikowane szkolenie online.

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening (...)

Najbliższy termin: 2021-05-27 - 2021-05-28 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.00 1225.50 zł

Rabat: -5%

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Obsługa pacjentów - szczególnie starszych, schorowanych i trudnych. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Obsługa pacjentów - szczególnie starszych, schorowanych i trudnych. (...)

Najbliższy termin: 2021-05-27 - 2021-05-28 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.00 1225.50 zł

Rabat: -5%

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

Najbliższy termin: 2021-05-28 - 2021-05-28 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

960.00 912.00 zł

Rabat: -5%

1121.76 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - aspekty prawne.

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.

Najbliższy termin: 2021-05-31 - 2021-05-31 Lokacja: Kraków, Małopolskie

880.00 780.00 zł

First Minute: -100zł

959.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Efektywna obsługa trudnego i wymagającego klienta.

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Rola jakości obsługi "trudnego" Klienta. Odczytywanie i przekazywanie sygnałów niewerbalnych.Dostosowanie przekazu komunikacyjnego do rozmówcy i formy komunikowania się. Emocje w czasie obsługi reklamacji.Pozytywne nastawienie do klienta.

Najbliższy termin: 2021-06-08 - 2021-06-09 Lokacja: WIRTUALNA SALA ATL, Mazowieckie

1230.00 1130.00 zł

First Minute: -100zł

1389.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Strona: 1 2 36