Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Efektywna obsługa trudnego i wymagającego klienta.

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Rola jakości obsługi "trudnego" Klienta. Odczytywanie i przekazywanie sygnałów niewerbalnych.Dostosowanie przekazu komunikacyjnego do rozmówcy i formy komunikowania się. Emocje w czasie obsługi reklamacji.Pozytywne nastawienie do klienta.

Najbliższy termin: 2021-06-08 - 2021-06-09 Lokacja: WIRTUALNA SALA ATL, Mazowieckie

1230.00 1130.00 zł

First Minute: -100zł

1389.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.