Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

SZKOLENIE ON-LINE: Trudne sytuacje z Klientem - co robić, a czego unikać? SZKOLENIE + BONUS

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę interentową:SZKOLENIE ON-LINE: Trudne sytuacje z Klientem - co robić, a czego unikać? SZKOLENIE + BONUS>>> Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia (...)

Najbliższy termin: 2020-08-20 - 2020-08-20 Lokacja: Do uzgodnienia.

260.00 79.00 zł

First Minute: -181zł

97.17 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta>>>Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieoceniona dla każdej firmy. Podczas szkolenia (...)

Najbliższy termin: 2020-08-25 - 2020-08-25 Lokacja: Do uzgodnienia.

590.00 390.00 zł

First Minute: -200zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Techniki Sprzedaży - online

EFFEKT Sp. z o.o.

Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu technik sprzedaży.

Najbliższy termin: 2020-08-26 - 2020-08-31 Lokacja: Do uzgodnienia.

800.00 500.00 zł

Rabat: -300zł

500.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Skuteczna Rozmowa Telefoniczna ONLINE

EFFEKT Sp. z o.o.

Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności jak skutecznie rozmawiać przez telefon.

Najbliższy termin: 2020-09-28 - 2020-09-28 Lokacja: Do uzgodnienia.

500.00 250.00 zł

Last Minute: -250zł

250.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

NOWOCZESNA OBSŁUGA KLIENTA. Telefon, e-mail, chat firmowy, social media

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne.

Najbliższy termin: 2020-09-18 - 2020-09-18 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

960.00 912.00 zł

Rabat: -5%

1121.76 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Techniki efektywnej sprzedaży

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy.

Najbliższy termin: 2020-09-11 - 2020-09-11 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

960.00 912.00 zł

Rabat: -5%

1121.76 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

Najbliższy termin: 2020-08-28 - 2020-08-28 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

960.00 912.00 zł

Rabat: -5%

1121.76 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania.

Najbliższy termin: 2020-10-23 - 2020-10-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

960.00 912.00 zł

Rabat: -5%

1121.76 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

TECHNIKI SPRZEDAŻY PRODUKTÓW LUKSUSOWYCH I MAREK PREMIUM

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium, to szkolenie, które przygotuje uczestników do prowadzenia skuteczniej sprzedaży produktów i usług skierowanych do najbardziej zamożnej grupy klientów.

Najbliższy termin: 2020-09-28 - 2020-09-29 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1740.00 1653.00 zł

Rabat: -5%

2033.19 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (szkolenie zamknięte)

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie standardy obsługi klienta. Przygotowane i prowadzone przez ekspertów marki 3T (Train the Traders). Szkolenie standardy obsługi klienta uczy najlepszych i sprawdzonych standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i emai

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

3980.00 2980.00 zł

Rabat: -1000zł

3665.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Strona: 1 2 3