W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...)
Najbliższy termin: 2025-03-20 - 2025-01-21 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening (...)
Najbliższy termin: 2025-04-03 - 2025-04-04 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Profesjonalne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych - trening (...)
Najbliższy termin: 2025-04-03 - 2025-04-04 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Negocjacje międzynarodowe w praktyce. Rozmowy handlowe i negocjacje (...)
Najbliższy termin: 2025-04-07 - 2025-04-08 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2025-04-02 - 2025-04-04 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
2325.32 zł brutto (Vat 23%)
lient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Szkolenie prowadzimy jako warsztat rozwiązań, który rozkłada na czynniki pierwsze standard obsługi telefonicznej klienta, relację między klientem a osobą obsługującą.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
W 2019 r. weszła w życie ustawa o zapewnianiu dostępności osobom z różnymi potrzebami, nakładająca na instytucje publiczne obowiązek zastosowania usprawnień w tym zakresie.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Powoli należy żegnać się, przynajmniej na pewien czas, z gospodarką intensywnie rozwijającą się. Tym ważniejsze staje się dziś, aby dbać o tych których już wcześniej pozyskaliśmy
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.