W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...)
Najbliższy termin: 2025-01-20 - 2025-01-21 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1741.07 zł brutto (Vat 23%)
Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2025-02-05 - 2025-02-05 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.
Najbliższy termin: 2025-02-21 - 2025-02-21 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -50zł
1143.90 zł brutto (Vat 23%)
Od nawiązania kontaktu do finalizacji sprzedaży. Także ONLINE
Najbliższy termin: 2025-01-22 - 2025-01-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
First Minute: -300zł
2029.50 zł brutto (Vat 23%)
Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!
Najbliższy termin: 2025-02-04 - 2025-02-04 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
TRANSPORT DROGOWY: WSPÓŁPRACA PRZEWOŹNIKA – ZLECENIODAWCY – ZAŁADOWCY/ODBIORCY PROBLEMY – PRAKTYKA – PROCEDURY – PRAWO – POROZUMIENIE . SZKOLENIE ORGANIZOWANE STACJONARNIE I ONLINE!POBIERZ OFERTĘ (...)
Najbliższy termin: 2025-03-19 - 2025-03-19 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1426.80 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving customer service(...)
Najbliższy termin: 2025-03-24 - 2025-03-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1963.08 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi
Najbliższy termin: 2025-03-18 - 2025-03-19 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.
Najbliższy termin: 2025-02-03 - 2025-02-03 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1217.70 zł brutto (Vat 23%)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)
Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -50zł
1881.90 zł brutto (Vat 23%)
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.