Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Znalezione szkolenia
KC Centrum Rozwoju
Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2025-04-23 - 2025-04-23 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
450.00 225.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
1580.00 1480.00 zł First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
KC Centrum Rozwoju
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-22 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
450.00 225.00 zł Rabat: -50%
(brutto)