Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2022-08-31 - 2022-08-31 Lokacja: Lublin, Lubelskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie jest prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży
Najbliższy termin: 2022-09-06 - 2022-09-06 Lokacja: Lublin, Lubelskie
First Minute: -2%
(brutto)
Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)
Najbliższy termin: 2022-09-06 - 2022-09-06 Lokacja: Lublin, Lubelskie
First Minute: -2%
(brutto)
Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące najważniejszych kwestii (...)
Najbliższy termin: 2022-09-06 - 2022-09-06 Lokacja: Lublin, Lubelskie
First Minute: -2%
(brutto)
Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji. Uczą się jak planować i organizować pracę w biurze, w firmie.
Najbliższy termin: 2022-09-05 - 2022-09-06 Lokacja: Lublin, Lubelskie
First Minute: -2%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2022-08-30 - 2022-08-30 Lokacja: Lublin, Lubelskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2022-09-02 - 2022-09-02 Lokacja: Lublin, Lubelskie
Rabat: -50%
(brutto)
Głównym celem szkolenia jest rozwój umiejętności wspierających handlowca w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.
Najbliższy termin: 2022-11-07 - 2022-11-08 Lokacja: Lublin, Lubelskie
1414.50 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.