Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-10-16 - 2024-10-16 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.
Najbliższy termin: 2024-10-25 - 2024-10-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -50zł
1143.90 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-11-04 - 2024-11-05 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-11-04 - 2024-11-05 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? (...)
Najbliższy termin: 2024-11-12 - 2024-11-13 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -5%
1694.33 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku (...)
Najbliższy termin: 2024-11-14 - 2024-11-15 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-10-15 - 2024-10-15 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-10-16 - 2024-10-16 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -50%
(brutto)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-12-02 - 2024-12-03 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2024-12-02 - 2024-12-03 Lokacja: Kraków, Małopolskie
Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.