Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Proces reklamacji dotyczy wszystkich dziedzin objętych sprzedażą usług bądź produktów, także w budownictwie, dlatego należy wiedzieć, jak prawnie powinien wyglądać proces reklamacyjny. Reklamacje w nieruchomościach, w budownictwie wiedza do zdobycia podczas szkoleń.
Znalezione szkolenia
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.
Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
1480.00 1380.00 zł First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.
Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: Kraków, Małopolskie
980.00 930.00 zł First Minute: -50zł
1143.90 zł brutto (Vat 23%)
KC Centrum Rozwoju
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2025-06-24 - 2025-06-24 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
450.00 225.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-25 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
450.00 225.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)
Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
1580.00 1530.00 zł First Minute: -50zł
1881.90 zł brutto (Vat 23%)
J.G.Training szkolenia specjalistyczne
a warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne.
Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1090.00 zł 1340.70 zł brutto (Vat 23%)
KC Centrum Rozwoju
Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!
Najbliższy termin: 2025-06-24 - 2025-06-24 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
470.00 235.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.
TRANSPORT DROGOWY: WSPÓŁPRACA PRZEWOŹNIKA – ZLECENIODAWCY – ZAŁADOWCY/ODBIORCY PROBLEMY – PRAKTYKA – PROCEDURY – PRAWO – POROZUMIENIE . SZKOLENIE ORGANIZOWANE STACJONARNIE I ONLINE!POBIERZ OFERTĘ (...)
Najbliższy termin: 2025-10-08 - 2025-10-08 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
1260.00 1160.00 zł First Minute: -100zł
1426.80 zł brutto (Vat 23%)
J.G.Training szkolenia specjalistyczne
Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi
Najbliższy termin: 2025-10-14 - 2025-10-15 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1890.00 zł 2324.70 zł brutto (Vat 23%)
WSTRONEROZWOJU
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta
Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%)