Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2021-11-02 - 2021-11-02 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2021-11-03 - 2021-11-03 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2021-11-04 - 2021-11-04 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

SOCIAL MEDIA DLA BIZNESU

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Poznanie marketingu inicjowanego przez Konsumenta (Inbound Marketingu, Pull Marketingu)Poznanie i praktyczne posługiwanie się narzędziami Inboud MarketinguNabycie umiejętności sprawnego działania w mediach społecznościowych i poznanie zalet i wad

Najbliższy termin: 2021-11-23 - 2021-11-24 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Szkolenie Customer Experience Design & Management ma na celu zaprezentowanie słuchaczom metod, terminologii oraz narzędzi używanych przy tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu strategią Customer Exprierience w organizacji.

Najbliższy termin: 2022-01-10 - 2022-01-11 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1450.00 zł

1783.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.