W czasach gdy rynek rozwija się bardzo dynamicznie, a konsumenci są z roku na rok coraz bardziej świadomi, warto poznać ich lepiej. Czy persony jeszcze działają?(...)
Najbliższy termin: 2024-10-17 - 2024-10-17 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -50zł
1143.90 zł brutto (Vat 23%)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Storytelling w biznesie>>> Szkolenie przedstawia najbardziej sprawdzone sposoby opowiadania historii i daje narzędzia do ich samodzielnego budowania. (...)
Najbliższy termin: 2024-06-07 - 2024-06-07 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1082.40 zł brutto (Vat 23%)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)
Najbliższy termin: 2024-07-11 - 2024-07-12 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.
Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1290.00 zł brutto (Vat 0%)
Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma, przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.
Najbliższy termin: 2024-07-15 - 2024-07-16 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
skuteczne negocjacje, procesy zakupowe, logistyka zaopatrzenia, wybór dostawców, kategorie i koszyki zakupowe, proces zamówień, podstawy zarządzania ryzykiem, elementy psychologii społecznej, relacje w negocjacjach.
Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2447.70 zł brutto (Vat 23%)
a warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne.
Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-16 Lokacja: online, Mazowieckie
971.70 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny w praktyce. Dobre zwyczaje (...)
Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1577.48 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny w praktyce. Dobre zwyczaje (...)
Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1577.48 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.