Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Ochrona przed hałasem – obowiązki zakładu przemysłowego. Szkolenie dla przedsiębiorstw i dla adminis

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie z ochrony przed hałasem obejmuje m.in. zagadnienia: dopuszczalny poziom hałasu w zakładzie produkcyjnym, sankcje za przekroczenie dopuszczalnych poziomów hałasu, procedura wydania decyzji ustalającej dopuszczalny poziom hałasu.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1990.00 zł

2447.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANY

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: Kraków, Małopolskie

980.00 930.00 zł

First Minute: -50zł

1143.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-03 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności

KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Najbliższy termin: 2025-06-04 - 2025-06-04 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.   GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)

Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1580.00 1530.00 zł

First Minute: -50zł

1881.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI

LEGATO Institute of Quality

Szkolenie: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCISzkolenie wstępne przeglądowe dla liniowych Inspektorów Kontroli Jakości/ Kontrolerów.Dajemy solidne podstawy do pracy w obszarze kontroli jakości firmy produkcyjnej.

Najbliższy termin: 2025-06-17 - 2025-06-18 Lokacja: Webinar Online, Mazowieckie

1590.00 zł

1955.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Adobe Dreamweaver - tworzenie stron www

KM Studio - szkolenia

Szkolenie Dreamweaver przeznaczone jest dla osób pragnących rozpocząć przygodę z tworzeniem optymalnych stron WWW przy wykorzystaniu języków HTML i CSS wykorzystując doskonały edytor Adobe Dreamweaver.

Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-18 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Adobe Dreamweaver - szkolenine

KM Studio - szkolenia

Szkolenie Dreamweaver przeznaczone jest dla osób pragnących rozpocząć przygodę z tworzeniem optymalnych stron WWW przy wykorzystaniu języków HTML i CSS wykorzystując doskonały edytor Adobe Dreamweaver.

Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-18 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacyjne wywieranie wpływu

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu...

Najbliższy termin: 2025-07-07 - 2025-07-08 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1480.00 1430.00 zł

First Minute: -50zł

1758.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty Praktyczne

KC Centrum Rozwoju

Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!

Najbliższy termin: 2025-06-05 - 2025-06-05 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

480.00 240.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 3 4 519