Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

INŻYNIER PROCESU

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie Inżynier Procesu to podstawowe kompendium wiedzy niezbędnej na tym stanowisku

Najbliższy termin: 2024-06-06 - 2024-06-07 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

2000.00 zł

2460.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCISzkolenie wstępne przeglądowe dla liniowych Inspektorów Kontroli Jakości/ Kontrolerów.Dajemy solidne podstawy do pracy w obszarze kontroli jakości firmy produkcyjnej.

Najbliższy termin: 2024-06-06 - 2024-06-07 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

2000.00 zł

2460.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

SPC & MSA. Statystyczne Sterowanie Procesem & Analiza Systemu Pomiarowego (zgodnie z IATF 16949 AUTO

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

SPC - Statystyczne sterowanie procesami to zestaw narzędzi zapobiegawczego zarządzania procesemDzięki takim narzędziom jak współczynniki zdolności można na bieżąco obserwować, czy w procesie nie wzrosła zmienność.

Najbliższy termin: 2024-06-10 - 2024-06-11 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

2000.00 zł

2460.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

INŻYNIER KONTROLI JAKOŚCI

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie wstępne przeglądowe dla Inżynierów Kontroli Jakości/ Specjalistów.Dajemy solidne podstawy do pracy w obszarze kontroli jakości firmy produkcyjne

Najbliższy termin: 2024-06-10 - 2024-06-11 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

2000.00 zł

2460.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.

Najbliższy termin: 2024-06-17 - 2024-06-17 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Lean Manufacturing- optymalizacja procesu produkcyjnego poprzez eliminację marnotrawstwa

KC Centrum Rozwoju

Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.

Najbliższy termin: 2024-06-17 - 2024-06-17 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

790.00 395.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-06-18 - 2024-06-18 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

7 Basic Quality Tools.7 podstawowych narzędzi jakości

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie 7 Basic Quality Tools7 podstawowych narzędzi jakości

Najbliższy termin: 2024-06-19 - 2024-06-19 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

1100.00 zł

1353.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2024-06-19 - 2024-06-19 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2024-06-19 - 2024-06-19 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

430.00 215.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 3