Intensywny trening radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. TAKŻE ONLINE
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -260zł
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
Najważniejsze taktyki negocjacyjne sprawdzające się w praktyce oraz sprzyjające budowaniu relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia.Pokażą, jak trudne sytuacje negocjacyjne przekuć w sukces.
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -300zł
2029.50 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCISzkolenie wstępne przeglądowe dla liniowych Inspektorów Kontroli Jakości/ Kontrolerów.Dajemy solidne podstawy do pracy w obszarze kontroli jakości firmy produkcyjnej.
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Katowice, Śląskie
2460.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie Inżynier Procesu to podstawowe kompendium wiedzy niezbędnej na tym stanowisku
Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-28 Lokacja: Katowice, Śląskie
2460.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.
Najbliższy termin: 2024-06-10 - 2024-06-10 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.
Najbliższy termin: 2024-06-10 - 2024-06-10 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-06-11 - 2024-06-11 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Naszym celem jest pokazanie, jak dokonywać eksportu i dokonywać dostaw wewnątrzwspólnotowych, z uwzględnieniem właściwych zabezpieczeń w umowach, które pozwolą uniknąć niepotrzebnych kosztów dla obu partnerów, w sytuacji powstania sporu.
Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Katowice, Śląskie
First Minute: -200zł
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.