Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Znalezione szkolenia
KC Centrum Rozwoju
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2023-12-12 - 2023-12-12 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
450.00 225.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2023-12-14 - 2023-12-14 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
470.00 235.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2023-12-20 - 2023-12-20 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
430.00 215.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI
Szkolenie z Metody A3 buduje podstawowe kompetencje analityczne niezbędne do analizy problemów jakości w firmach produkcyjnych
Najbliższy termin: 2024-01-10 - 2024-01-10 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
990.00 zł 1217.70 zł brutto (Vat 23%)
LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI
Konkretnie - praktycznie - bez zbędnych ozdobników
Najbliższy termin: 2024-01-22 - 2024-01-23 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
1950.00 zł 2398.50 zł brutto (Vat 23%)