Opis i cel szkoleniaUmiejętność efektywnego i trwałego rozwiązywania problemów jest jedną z kluczowych kompetencji w nowoczesnym zarządzaniu. Rozwiązywanie problemów jest możliwe bez wykorzystania jakichkolwiek (...)
Najbliższy termin: 2024-10-16 - 2024-10-17 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
1968.00 zł brutto (Vat 23%)
Opis i cel szkoleniaStatistical Process Control, czyli Statystyczne Sterowanie Procesem (ang. SPC, pol. SSP) jest to kontrolowanie procesu za pomocą narzędzi statystycznych.Wszystkie elementy składowe (...)
Najbliższy termin: 2024-06-10 - 2024-06-11 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
1968.00 zł brutto (Vat 23%)
Opis i cel szkoleniaSzkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się planowaniem i nadzorem procesów produkcyjnych, które zamierzają szybko podejmować właściwe decyzje z wykorzystaniem raportów w (...)
Najbliższy termin: 2024-06-24 - 2024-06-25 Lokacja: Do uzgodnienia.
922.50 zł brutto (Vat 23%)
Opis i cel szkoleniaMMOG/LE (ang. Materials Management Operations Guideline/Logistics Evaluation) określa najlepsze praktyki zarządzania materiałami i procesami logistycznymi w branży motoryzacyjnej.Celem (...)
Najbliższy termin: 2024-05-15 - 2024-05-16 Lokacja: Kraków, Małopolskie
1968.00 zł brutto (Vat 23%)
Szczegółowy opis na stronie (skopiuj i wklej link do przeglądarki):https://onestepup.pl/szkolenie/planowanie-harmonogramowanie-i-sterowanie-produkcjaOpis i cel szkoleniaSpecjaliści i menadżerowie zajmujący (...)
Najbliższy termin: 2024-09-12 - 2024-09-13 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
2029.50 zł brutto (Vat 23%)
Opis i cel szkoleniaFirmy się rozwijają, kompleksowość produkcji rośnie, łańcuchu popytu zmieniają się dynamicznie, a kliencie oczekują coraz krótszych czasów dostaw. Takie środowisko pracy to codzienność (...)
Najbliższy termin: 2024-10-07 - 2024-10-08 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
2029.50 zł brutto (Vat 23%)
Jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Storytelling to bardzo skuteczne narzędzie stosowane w marketingu narracyjnym, które umożliwia budowanie więzi Klienta z marką (zbudowanie takiej więzi jest jednym z czynników sprzyjających odnoszeniu (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management ma na celu pomóc zrozumieć znaczenie zarządzania klientami strategicznymi oraz sposoby skutecznego budowania i utrzymywania relacji z najcenniejszymi klientami dla firmy.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.