Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

LIVE CHAT - obsługa klienta

WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie warsztatowe skupione na praktycznej stronie doskonalenia umiejętności komunikacji z klientem przy pomocy komunikatora live chat. Głównym celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy dotyczącej profesjonalnej komunikacji z klientem.

Najbliższy termin: 2018-05-21 - 2018-05-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1490.00 zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie relacjami z klientami

WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Coraz więcej organizacji jako jeden z celów swoich działań stawia rosnącą satysfakcję ze współpracy oraz wzrost lojalności Klientów wobec ich firmy/produktu/usługi.

Najbliższy termin: 2018-05-21 - 2018-05-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1490.00 zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z dosta

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować (...)

Najbliższy termin: 2018-05-21 - 2018-05-22 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

19.00 18.05 zł

Rabat: -5%

22.20 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Social Media w Marketingu

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Social Media w Marketingu" rekomendujemy wszystkim, którzy chcą, niezależnie czy działają na rynku B2C czy B2B, wykorzystać ogromny i cały czas rosnący potencjał mediów społecznościowych.

Najbliższy termin: 2018-05-22 - 2018-05-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

760.00 722.00 zł

Rabat: -5%

888.06 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Programy lojalnościowe z użyciem marketing automation

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Chcesz nagrodzić swoich klientów za zaufanie którym Cię obdarzyli? Chcesz podtrzymać z nim relację? Do tego celu warto wykorzystać programy lojalnościowe. Wiedzę na ich temat otrzymasz na najbliższym szkoleniu.

Najbliższy termin: 2018-05-22 - 2018-05-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1590.00 zł

1955.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania.

Najbliższy termin: 2018-05-23 - 2018-05-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1100.00 390.00 zł

Rabat: -710zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

TECHNIKI OBRONY CENY

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej kryzys stał się dodatkowym mocnym argument na "zbijanie" ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia.

Najbliższy termin: 2018-05-23 - 2018-05-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1100.00 390.00 zł

Rabat: -710zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży.Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.: dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika...

Najbliższy termin: 2018-05-23 - 2018-05-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1100.00 390.00 zł

Rabat: -710zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne

WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Najbliższy termin: 2018-05-24 - 2018-05-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1000.00 zł

1230.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warsz

WSTRONEROZWOJU

Warsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem.

Najbliższy termin: 2018-05-24 - 2018-05-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1000.00 zł

1230.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 310