Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Znalezione szkolenia
WSTRONEROZWOJU
Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia
WSTRONEROZWOJU
Skuteczne komunikowanie się drogą do porozumienia się z KlientemReguły efektywnej komunikacjiReguły dobrego kontaktu i porozumiewania sięBlokady i zakłócenia w komunikacjiAutoanaliza - Moje (...)
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Cała Polska - różne miasta, Mazowieckie
Do uzgodnienia
HILLWAY Training & Consulting
Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm. Straty te w Polsce osiągają 8,8 mld euro rocznie.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Do uzgodnienia