Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2019-05-02 - 2019-05-02 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie

290.00 145.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Szkolenie Efektywna komunikacja interpersonalna w Kielcach 2 dniowe

PeZet Szkolenia Marcin Żurek

Zajęcia kierowane są przede wszystkim do osób, zainteresowanych nabyciem praktycznych umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną, aktywnym słuchaniem oraz asertywnością.

Najbliższy termin: 2019-04-18 - 2019-04-19 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie

790.00 zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Trudny Klient i Obsługa Reklamacji Szkolenia Zamknięte

Perspecta

Trudny Klient i Obsługa Reklamacji Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2019-03-30 - 2019-03-30 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie

499.00 zł

613.77 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.