Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Wizerunek dewelopera od A do Z

Nie tylko gwiazdy, celebryci czy największe koncerny muszą dbać o swój wizerunek. Firmy z każdej branży powinny zwracać uwagę na to, jak widzi je otoczenie. Również deweloper, postrzegany jako nowoczesny i profesjonalny, jest teraz w cenie.

Galeria:

Wizerunek dewelopera od A do Z Wizerunek dewelopera od A do Z Wizerunek dewelopera od A do Z Wizerunek dewelopera od A do Z

Zobacz także:

Słowa kluczowe:

Logo, strona internetowa i ulotka to niezbędne minimum każdej firmy. Folder, katalog, prezentacja multimedialna, reklama prasowa to kolejny etap tworzenia wizerunku marki. Na stronach internetowych deweloperów coraz częściej widnieją kolorowe wizualizacje każdej realizowanej inwestycji, ujęte z 4 stron, za dnia i w nocy. Całość wizerunku dopełnia wizualizacja wnętrza czy plan zagospodarowania terenu stworzony w technologii 3D lub JAVA. Im więcej kreacji, tym lepsza nasza wiedza na temat dewelopera i jego oferty.

 

Kreowanie wizerunku firmy

Przy współpracy z agencją reklamową bardzo ważnym zadaniem dla dewelopera jest dokładne określenie odbiorcy komunikatu czyli klienta. – Tworzony wizerunek musi być dostosowany do wieku, a także do zasobności portfela odbiorcy. Zbyt wyrafinowany projekt może sugerować wysoką cenę, co zniechęci część klientów i odwrotnie – kosztowna inwestycja w świetnej lokalizacji, ale marnym wizerunku, nie przyciągnie zamożnych inwestorów – przekonuje Maciej Laskowski z agencji reklamowej KREATYVNIE.- Dla wielu deweloperów identyfikacja wizualna nie jest rzeczą priorytetową. Niestety, nie są świadomi, że jest to także wyznacznik ich jakości i budowa wizerunku. Dość często powtarzanym motywem na ulotkach jest uśmiechnięta rodzina na tle domu, pod pięknym niebem, co sprawia, że danej oferty nic nie wyróżnia spośród konkurencji. – dodaje Laskowski. Coraz częściej deweloperzy korzystają z doradztwa i projektów profesjonalnych agencji wizerunkowych. – Przy projektowaniu najnowszej ulotki bardzo ważna była spójność ze stroną internetową i istniejącym folderem. Zależy nam na jednolitym i jasnym przekazie, w którym ujęte zostaną główne atuty naszej inwestycji. Korzystamy z usług profesjonalnego i sprawdzonego grafika, który doradza nam w całej identyfikacji wizualnej. – mówi Tomasz Wnuk, dyrektor generalny inwestycji Malta Fountain.

 

Od A do Z

Deweloperzy często ograniczają się jedynie do strony internetowej i ulotki, na której ma być widoczne duże logo i czytelna informacja. Ale nawet przy tak ograniczonych materiałach reklamowych warto zastanowić się, co jest największym atutem inwestycji. Czy jest to cena, jakość czy lokalizacja, gradacja komunikatów powinna być zachowana. Bardzo ważna jest tu spójność. Logotypu i wygląd wszystkich realizowanych inwestycji, powinny być utrzymane w tym samym klimacie. Klient ma wtedy poczucie pewności co do jakości i profesjonalizmu firmy. Zasady tej trzyma się firma KM Building, której obie inwestycje, Rodzinny Zakątek czy Osiedle Słoneczne, mają jednolitą formę wizerunkową, od projektu ulotki czy strony internetowej, przez folder, reklamę prasową, grafikę na samochodach, po stoisko targowe. Ciekawa koncepcja wizerunkowa sprawia, że inwestycja staje się dzięki temu bardziej atrakcyjna i popularna.

 

O krok dalej

W czasach technologii na najwyższym poziomie, gdy nowoczesność jest w cenie, część deweloperów jest elastyczna i skora do eksperymentów przy tworzeniu wizerunku firmy i prezentacji swoich inwestycji. – Na naszej stronie internetowej zamieściliśmy przykładowe aranżacje tarasów oraz wnętrz na profesjonalnych wizualizacjach. Naszym klientom pokazujemy wiele możliwości urządzenia mieszkań, które sprzedajemy – mówi Magdalena Czuryńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Twoje M.

 

Warto przełamywać standardy i iść krok do przodu, aczkolwiek trzeba robić to z głową. Przekombinowany projekt może łatwo stać się kiczem. Dlatego warto zgłosić się do profesjonalnej agencji reklamowej lub grafika, który podpowie i wskaże właściwy kierunek, w jakim powinien iść deweloper. Inwestycja w wizerunek to inwestycja w przyszłość. A to, jak odbierają firmę inni czyli klienci, staje się rzeczą najważniejszą. Kupując mieszkanie kupujemy marzenia i obietnice przedstawione przez dewelopera.