Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Znalezione szkolenia
KC Centrum Rozwoju
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
450.00 225.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
430.00 215.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-30 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
470.00 235.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI
Szkolenie 7 Basic Quality Tools7 podstawowych narzędzi jakości
Najbliższy termin: 2024-06-05 - 2024-06-05 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
1100.00 zł 1353.00 zł brutto (Vat 23%)
LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI
Szkolenie 8d Problem Solving wg wymagań VDA.
Najbliższy termin: 2024-06-17 - 2024-06-18 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
2000.00 zł 2460.00 zł brutto (Vat 23%)