W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku (...)
Najbliższy termin: 2024-10-21 - 2024-10-22 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku (...)
Najbliższy termin: 2024-10-21 - 2024-10-22 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie Inżynier Procesu to podstawowe kompendium wiedzy niezbędnej na tym stanowisku
Najbliższy termin: 2024-10-24 - 2024-10-25 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
2460.00 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2024-11-07 - 2024-11-08 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -5%
1577.48 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe (...)
Najbliższy termin: 2024-11-07 - 2024-11-08 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -5%
1577.48 zł brutto (Vat 23%)
Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...)
Najbliższy termin: 2024-11-07 - 2024-11-08 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -50zł
1758.90 zł brutto (Vat 23%)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-11-12 - 2024-11-12 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-11-13 - 2024-11-13 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2024-11-13 - 2024-11-13 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-11-14 - 2024-11-14 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.